Kancelársky nábytok pre vybavenie prevádzky
Zamestnávatelia sú podľa zákona povinní chrániť zdravie svojich zamestnancov - a to platí aj pre dizajn kancelárskych pracovísk. Kancelárske zariadenia zohrávajú dôležitú úlohu. Jeho cieľom bolo umožniť ergonomickú prácu a súčasne zabezpečiť optimálne štruktúrovanie pracovných procesov. V spoločnosti Jungheinrich PROFISHOP získate vysokokvalitný kancelársky nábytok pre prevádzkové využitie.
Kancelárske stoličky
Kancelárske stoličky - v kancelárskych pracoviskách trávia ľudia väčšina pracovného času práve na nich. S cieľom udržať zdravie a efektivitu zamestnancov trvalo by mali byť tieto prvky tohto kancelárskeho nábytku ergonomicky navrhnuté:
- Podrúčky: Odľahčujú ramenný pás a horné ramená. Týmto spôsobom sa dá vyhnúť napätiu na krku a krčných stavcoch. Takže užívateľ môže nastaviť područky individuálne, mali by byť nastaviteľné vo výške a hĺbke.
- Opierka chrbta: Podporuje celý chrbát. Odporúča sa nastaviteľný protitlak. Chrbtová opierka obopína pohyby užívateľa bez toho, aby tlačila dopredu alebo sa nakláňala dozadu. Oblúk v spodnej časti dodatočne podporuje bedrovú oblasť.
- Plocha sedenia: Anatomický tvar vás povzbudzuje k použitiu celého povrchu sedadla
- Podpora krku: V prípade potreby môže podporovať oblasť krčnej chrbtice a mala by byť vždy nastaviteľná výškovo.
Kancelárske vozíky, regály a skrine
Kancelarske vozíky, kancelárske regály a kancelárske skrine zabezpečujú dobrú organizáciu na pracovisku. Akonáhle súadaptované na pracovisko, priečinky, súbory a iné pracovné materiály môžu byť jasne triedené a sú rýchlo na dosah ruky. Uzamykateľné prvky umožňujú bezpečné ukladanie citlivých dokumentov.
Nákup kancelárskeho nábytku v spoločnosti Jungheinrich PROFISHOP online
V Jungheinrich PROFISHOP obdržíte kancelársky nábytok, ako aj nábytok pre zasadacie miestnosti, recepcie a návštevníkov. Vybavte Vaše si kancelárske priestory tak, aby vyhovovali vašim potrebám a potrebám vašich zamestnancov.