Proces objednávky
Máte otázky ohľadom objednávky tovaru? Veríme, že nasledujúce riadky vám ich zodpovedia.
Vyhľadávanie a registrácia

Ako nájsť produkt, ktorý hľadáte?
Jungheinrich PROFISHOP vám ponúka výrobky prémiovej značky Jungheinrich, našu tradičnú značku Ameise® a niektoré ďalšie doplnkové špičkové značky. Môžete si prehliadať výrobky v našich webových kategóriách „Zdvíhanie a stohovanie“, „Transport“, „Skladovanie“, „Biznis“ a „Životné prostredie“.

Tieto kategórie nájdete v navigačnom paneli (hore) a odtiaľ sa už jednoducho dostanete k požadovanému produktu, ktorý hľadáte. Produktové rady sú neustále rozširované a ponúkajú vám nielen kvalitu, ale taktiež zaujímavé inovácie výrobkov za konkurencieschopné ceny. 

Horný navigačný panel:



Horný navigačný panel umožňuje prístup k požadovaným podkategóriám.

Funkcie filtra:



V rámci podkategórií máte možnosť obmedziť výber produktov pomocou funkcie filtra a navigácie na ľavej strane. Táto funkcia vám pomôže nájsť presne to, čo chcete a to rýchlo a jednoducho.

Triedenie:



Zobrazené produkty môžete triediť rôznymi spôsobmi ako napríklad podľa relevantnosti, vzostupne alebo zostupne podľa ceny, ..

Vyhľadávanie:



Funkcia vyhľadávania je taktiež skvelým spôsobom ako vyhľadať výrobok, ktorý potrebujete. Stačí zadať názov alebo popis výrobku, ktorý hľadáte do vyhľadávacieho poľa a na stránke s výsledkami nájdete odkazy na stránky, ktoré potrebujete. Taktiež máte možnosť filtrovať a triediť výsledky s cieľom získania optimálneho výsledku vyhľadávania.

Prihlásenie a registrácia

Na portáli Jungheinrich PROFISHOP sa máte možnosť prihlásiť pomocou vopred registrovaných údajov, zaregistrovať si nový účet alebo si objednať ako hosť.

Prihlásenie:


Môžete použiť svoje prístupové údaje pre prihlásenie kliknutím na „Prihlásenie“ v meta navigácií vpravo hore na stránke (pokiaľ používate smartfón, nájdete túto funkciu v menu).

Pokiaľ ste už prihlásený, máte možnosť prístupu k „Môj účet“ na rovnakej pozícii v meta navigácii.

Pre prihlásenie budete potrebovať svoje Užívateľské meno a Heslo. Pokiaľ ste zabudli jedno z nich, alebo oboje, stačí kliknúť na odkaz nižšie v prihlasovacej oblasti. Môžete si resetovať zabudnuté heslo a nechať si svoje užívateľské meno zaslať e-mailom.

Registrácia:
Pre novú registráciu kliknete na funkciu „Prihlásenie“ v meta navigácií hore. Na tejto stránke stačí zadať požadované osobné a firemné údaje v oblasti vľavo a vytvoriť heslo. Toto heslo a e-mailová adresa sa potom stanú vašími užívateľskými údajmi, ktoré môžete použiť k prihláseniu sa do PROFISHOPu.

Výhodou pre registrovaných užívateľov je prístup do „Môj účet“. Tu môžete využiť mnoho ponúk služieb založených práve na vašich osobných údajoch a vašich objednávkach.

Teraz môžete využívať všetky výhody v sekcii „Môj účet“ vrátane prehľadu objednávok a objednávať tak rýchlo a bez opakovaného zadávania informácií o vašej firme.

Objednávka ako hosť:
Nákupy môžete realizovať rovnako tak bez prihlásenia sa alebo registrácie v Jungheinrich PROFISHOP. Ide o takzvanú objednávku ako hosť. Pre tento účel nepotrebujete prístupové dáta vo forme hesla. Na konci každej objednávky vždy získavate možnosť vytvoriť si účet, aby ste mohli využívať výhody z oblasti „Môj účet“.

Kroky objednávky

Zadanie objednávky na Jungheinrich PROFISHOP nemôže byť jednoduchšie. V indikátore priebehu je v hlavičke zvýraznené, v akom kroku procesu sa práve nachádzate a čo je ešte potreba k dokončeniu objednávky.

Krok objednávky 1 – Košík



V prvom kroku vyberiete požadované položky na stránke prehľadu výrobkov alebo v detaile položky a pridáte ju do košíka. Po kliknutí na žlté tlačidlo prejdete priamo do prehľadu košíka. Zelené zaškrtnutie znamená, že ste si pridali položku do košíka.

V košíku môžete: zmeniť množstvo danej položky, vymazať položku, presunúť položku do „Zoznam sledovaných“, pridať položku cez „Priama objednávka“ (pokiaľ poznáte číslo artikla), vytlačiť si prehľad objednávky.

Krok objednávky 2 – Prihlásenie / Registrácia



V tomto kroku máte možnosť objednať si ako hosť, registrovaný užívateľ alebo nový zákazník. Ako hosť nepotrebujete k nákupu svoj účet. V každom prípade, pokiaľ už ste registrovaný alebo ak si vytvoríte svoj účet, môžete využiť všetky výhody, ktoré sú k dispozícií v časti „Môj účet“.

Všetky podrobnosti o tom, ako sa prihlásiť a registrovať nájdete v sekcii Prihlásenie a registrácia.

V tomto bode je taktiež možné zadať inú ako doručovaciu adresu a poskytnúť dodatočné informácie k doručeniu. Toto sú voliteľné funkcie a môžu byť rovnako špecifikované v ďalšom kroku.

Krok 1 „Košík“ a krok 3 „Kontrola a objednávka“ je možné zakliknúť kedykoľvek v procese, ak sa chcete vrátiť do tejto fázy. Pokiaľ ste už prihlásený a klikli ste na „Košík“, prejdite do kroku 3 ako do ďalšieho kroku. Nemusíte znovu zadávať svoje údaje.

Krok objednávky 3 – Kontrola a objednávka
Tu si môžete skontrolovať detaily svojej adresy, položky v košíku a vybrať si spôsob platby.

K dispozícii sú tieto možnosti:

Bankový prevod vopred alebo kreditná / debetná karta

Ak chcete zmeniť údaje vo fakturačnej adrese, kliknite na tlačidlo „Upraviť fakturačnú adresu“. Otvorí sa vám oblasť s predvyplnenými políčkami formulára. Môžete vykonať zmeny priamo v tomto formulári a následne ich uložiť. Predtým, než sa aktivuje fakturačná adresa je nutné aby bola skontrolovaná interne našou spoločnosťou. Spravidla k tomu dôjde v priebehu niekoľkých hodín. Svoju novú adresu však môžete používať okamžite.

Pokiaľ ste nepridali novú doručovaciu adresu v kroku 2, stane sa vašou doručovacou adresou automaticky fakturačná adresa. Aj tú samozrejme v prípade potreby môžete zmeniť a to pomocou „Zmeniť doručovaciu adresu“. Opäť môžete zmeniť vopred vyplnené polia. Pokiaľ nakupujete ako hosť, môžete spravovať iba túto adresu. Pokiaľ ste registrovaným užívateľom, môžete si vytvoriť adresár a pridať nové adresy. Máte tak možnosť vybrať jednu z adries v tabuľke pre každú objednávku.

Pokiaľ si prajete niečo zmeniť v zobrazených položkách, kliknite na „Košík“, na ukazovateľ priebehu pre prechod do kroku 1, kde sú opäť k dispozícii všetky možnosti popísané v „Krok objednávky 1“.

Nakoniec akceptujte „Obchodné podmienky“ a kliknite na „Odoslať objednávku“.

Krok objednávky 4 – Platba
Pokiaľ ste sa rozhodli pre „Kreditná / debetná karta“, potom prejdite do kroku 4 a zadajte svoje platobné údaje. Tie budú samozrejme považované za dôverné. Akonáhle zadáte údaje k platbe, budete presmerovaný na stránku s potvrdením objednávky.

Potvrdenie objednávky
Budete presmerovaný na stránku „Ďakujeme vám“, kde bude potvrdené, že vaša objednávka prebehla úspešne.

Ako prihlásený užívateľ máte teraz možnosť navštíviť svoj účet a využívať služby vzťahujúce sa k vašej objednávke ako napríklad skontrolovať stav objednávky.

Pokiaľ ste zadali objednávku ako hosť, môžete si v tomto bode ešte vytvoriť svoj účet.

A to je všetko – vaša objednávka bola vytvorená.

Zoznam želaní

Ak máte záujem uložiť si položky k zobrazeniu objednávky, či objednávania na neskôr, pridajte ich do svojho „Zoznamu želaní“. Stačí kliknúť na „pin“ ikonu v šedej oblasti výberu a pridať položku do svojho zoznamu. Potom kliknite na tlačidlo „pin“ ikona v hornej časti stránky (hneď vedľa „Košík“), pokiaľ ju chcete zobraziť. Vo svojom „Zozname želaní“ môžete presunúť položky priamo do „Košíka“ alebo ich kedykoľvek vymazať.

Online Zľavu