Zadanie objednávky na Jungheinrich PROFISHOP nemôže byť jednoduchšie. V indikátore priebehu je v hlavičke zvýraznené, v akom kroku procesu sa práve nachádzate a čo je ešte potreba k dokončeniu objednávky.
Krok objednávky 1 – Košík

V prvom kroku vyberiete požadované položky na stránke prehľadu výrobkov alebo v detaile položky a pridáte ju do košíka. Po kliknutí na žlté tlačidlo prejdete priamo do prehľadu košíka. Zelené zaškrtnutie znamená, že ste si pridali položku do košíka.
V košíku môžete: zmeniť množstvo danej položky, vymazať položku, presunúť položku do „Zoznam sledovaných“, pridať položku cez „Priama objednávka“ (pokiaľ poznáte číslo artikla), vytlačiť si prehľad objednávky.
Krok objednávky 2 – Prihlásenie / Registrácia

V tomto kroku máte možnosť objednať si ako hosť, registrovaný užívateľ alebo nový zákazník. Ako hosť nepotrebujete k nákupu svoj účet. V každom prípade, pokiaľ už ste registrovaný alebo ak si vytvoríte svoj účet, môžete využiť všetky výhody, ktoré sú k dispozícií v časti „Môj účet“.
Všetky podrobnosti o tom, ako sa prihlásiť a registrovať nájdete v sekcii Prihlásenie a registrácia.
V tomto bode je taktiež možné zadať inú ako doručovaciu adresu a poskytnúť dodatočné informácie k doručeniu. Toto sú voliteľné funkcie a môžu byť rovnako špecifikované v ďalšom kroku.
Krok 1 „Košík“ a krok 3 „Kontrola a objednávka“ je možné zakliknúť kedykoľvek v procese, ak sa chcete vrátiť do tejto fázy. Pokiaľ ste už prihlásený a klikli ste na „Košík“, prejdite do kroku 3 ako do ďalšieho kroku. Nemusíte znovu zadávať svoje údaje.
Krok objednávky 3 – Kontrola a objednávka
Tu si môžete skontrolovať detaily svojej adresy, položky v košíku a vybrať si spôsob platby.
K dispozícii sú tieto možnosti:
Bankový prevod vopred alebo kreditná / debetná karta
Ak chcete zmeniť údaje vo fakturačnej adrese, kliknite na tlačidlo „Upraviť fakturačnú adresu“. Otvorí sa vám oblasť s predvyplnenými políčkami formulára. Môžete vykonať zmeny priamo v tomto formulári a následne ich uložiť. Predtým, než sa aktivuje fakturačná adresa je nutné aby bola skontrolovaná interne našou spoločnosťou. Spravidla k tomu dôjde v priebehu niekoľkých hodín. Svoju novú adresu však môžete používať okamžite.
Pokiaľ ste nepridali novú doručovaciu adresu v kroku 2, stane sa vašou doručovacou adresou automaticky fakturačná adresa. Aj tú samozrejme v prípade potreby môžete zmeniť a to pomocou „Zmeniť doručovaciu adresu“. Opäť môžete zmeniť vopred vyplnené polia. Pokiaľ nakupujete ako hosť, môžete spravovať iba túto adresu. Pokiaľ ste registrovaným užívateľom, môžete si vytvoriť adresár a pridať nové adresy. Máte tak možnosť vybrať jednu z adries v tabuľke pre každú objednávku.
Pokiaľ si prajete niečo zmeniť v zobrazených položkách, kliknite na „Košík“, na ukazovateľ priebehu pre prechod do kroku 1, kde sú opäť k dispozícii všetky možnosti popísané v „Krok objednávky 1“.
Nakoniec akceptujte „Obchodné podmienky“ a kliknite na „Odoslať objednávku“.
Krok objednávky 4 – Platba
Pokiaľ ste sa rozhodli pre „Kreditná / debetná karta“, potom prejdite do kroku 4 a zadajte svoje platobné údaje. Tie budú samozrejme považované za dôverné. Akonáhle zadáte údaje k platbe, budete presmerovaný na stránku s potvrdením objednávky.
Potvrdenie objednávky
Budete presmerovaný na stránku „Ďakujeme vám“, kde bude potvrdené, že vaša objednávka prebehla úspešne.
Ako prihlásený užívateľ máte teraz možnosť navštíviť svoj účet a využívať služby vzťahujúce sa k vašej objednávke ako napríklad skontrolovať stav objednávky.
Pokiaľ ste zadali objednávku ako hosť, môžete si v tomto bode ešte vytvoriť svoj účet.
A to je všetko – vaša objednávka bola vytvorená.